شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

۶. خدمات بانکداری همراه ایرانسل (شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل گیری #۷۲۴* یا #۷۲۰*)
از طریق وب سایت ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
روش‌های دریافت شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل رمزدار:
از شارژ اتوماتیک ایرانسل طریق پیامک
شماره تلفن‌همراه شماره سريال سيم‌کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره مدرک شناسایی
۳. وب سایت بانک‌های طرف قرارداد شارژ اتوماتیک ایرانسل
آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.
۵. نرم شارژ اتوماتیک ایرانسل افزار همراه بانک
لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به وارد کردن کدملی شارژ اتوماتیک ایرانسل نیست.
۲. پایانه‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل فروش (POS)
مشترکین شارژ اتوماتیک ایرانسل دائمی ایرانسل می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل، پیامک و یا پورتال کنترل حساب اینترنتی مشاهده کنند.
اعتبار شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان با استفاده از ۷ روش شارژ رمزدار
در هر یک از ۷ روش فوق می‌توانید شارژ اتوماتیک ایرانسل مبلغ شارژ مورد نظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. سپس با دریافت شماره رمز و شماره‌گیری آن به صورت زیر، علاوه بر شارژ سیم‌کارت خود، می‌توانید از ۵% اعتبار رایگان نیز استفاده کنید:
۷. خرید پیامکی شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ ( ارسال پیامک به ۷۲۲۲ )
بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از شارژ اتوماتیک ایرانسل طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.
توجه: بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل که هم اکنون خدمات شارژ به مشترکین ایرانسل ارائه می‌دهند عبارتند از: بانک اقتصاد نوین، بانک پارسیان، بانک پاسارگاد، پست بانک، بانک تجارت، بانک سامان، بانک سرمایه، بانک صادرات ایران، بانک کشاورزی، شارژ اتوماتیک ایرانسل بانک مسکن، بانک ملت و بانک ملی ایران.
برای ورود به پورتال کنترل شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب اینترنتی (e-Care) کافیست...
به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید. شارژ اتوماتیک ایرانسل
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک شارژ اتوماتیک ایرانسل پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل خود اینجا کلیک کنید!
توجه مهم: ۵% اعتبار رایگان تنها در شارژ اتوماتیک ایرانسل یک روز از روزهای هفته که به صورت تصادفی انتخاب خواهد شد، به مشترکین تعلق گرفته و در بقیه روزها، هیچ شارژ رایگانی به مشترکین تعلق نمی گیرد.
از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)
۴. باجه‌های خدمات بانکداری الکترونیکی (Web شارژ اتوماتیک ایرانسل Kiosk)
در طول جشنواره پاییز ۹۱ ایرانسل، شما مشترکین اعتباری که سیم کارت خود را با استفاده از روش‌های زیر شارژ نمایید، از ۵% شارژ رایگان در یکی از روزهای هفته که به صورت تصادفی انتخاب خواهد شد، برخوردار می شوید. به طور مثال اگر با یکی از این روش‌ها، مبلغ ۲۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۵% از این مبلغ که معادل ۱۰ هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل ریال است، به عنوان اعتبار رایگان به حساب شما افزوده می‌شود.
برای استفاده از این روش کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:
مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب از طریق اینترنت به همراه ۲% تخفیف! (ویژه مشترکین شارژ اتوماتیک ایرانسل دائمی)
۱. شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه‌های خودپرداز (ATM)
در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می شارژ اتوماتیک ایرانسل توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.





:: برچسب‌ها: خرید شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , فرو ش آنلاین شارژ مستقیم ایرانسل , خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , فروش اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل , فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: